31.1.2012

Pyöräilyä talvimaisemissa


Traineri, joka on ollut sängyn alla piilossa siitä saakka, kun sain sen lainaksi, on otettu esille. Toisinaan kannattaa suunnitella pitkään;).  Vaikka huoneistossa on neliöitä, en ole löytänyt mieluisaa paikkaa trainerille ja pyörälle. Olen jäänyt odottamaan tyttären lentämistä lopullisesti pois kotoa, mutta jo kolmesti hän on palannut.  Kun huone on edelleen tyttären käytössä, eilen nostin trainerin olohuoneeseen. Henkilökohtaisesti en pidä tästä ratkaisusta, mutta nyt oli pakko tehdä myönnytys asian suhteen.

Aamulla noustessa pyörän päälle, olin lähes varma, että 45 min tulee olemaan pitkä aika tekniikkaharjoittelulle. Mutta kuinkas kävikään. Aika meni nopeasti ja treenistä jäi positiivinen olo. Laji kuin laji, niin tekniikkaharjoittelu ei ole lemppareitani ja koetan keksiä kaikkea muuta tekemistä. Tämän aamun tekniikkaharjoittelusta jäi päinvastainen tunne. Tätä haluaa tehdä uudestaan!

Illalla olin suunnitellut meneväni salille ennen uintia. Töiden kanssa meni suunniteltua pidempään ja sain työt järkevään pisteeseen hiukan vailla ilta seitsemään. Puoli kahdeksaksi olin sopinut treffit altaaseen.  Pikaisesti pikapuuro vatsaan ja menoksi! 

Altaassa olin 4 min sovitusta ja päästiin uimaan ohjelmaa. Uinti kulki vaikka edelleen se liuku puuttuu. Omaksi ilokseni otin ajan yhdestä 400 m vaparista. Aika oli n.1,20 min heikompi kuin kolmekymmentä vuotta sitten kilpailussa uitu ennätykseni.

1 kommentti:

  1. Mullakin on traineri mutta se ei ole yhteen sopiva uuteen pyörääni. Takapyörän lukitus erilainen kuin mikä laitteeseen sopii. Täytyisi jaksaa raahata laite takaisin tukkuun ja pyytää että ne vaihtaa osan että se sopisi pyörääni.. En ole vain saanut aikaiseksi.

    VastaaPoista

Kaikki voivat lähettää kommentin, mutta ne näkyvät vasta minun tarkistuksen jälkeen.

Kommenttien valvonnan avulla näen kaikki tulleet kommentit eikä kommentti jää huomaamatta :)