13.12.2011

Myöhästymisiä

Viime aikoina en ole joutunut ajamaan aamuruuhkassa, joten olin jo unohtanut millaista matelemista se voi olla.

Tänään oli seminaaripäivä lähes Stadin keskustassa. Mielestäni olin varannut riittävästi aikaa matkan tekoon. Parkkipaikka oli tiedossa ja tiesin, ettei sen etsimiseen tarvitse käyttää aikaa.

Myöhästyin - jälleen kerran - luennolta, mutta onneksi eivät olleet päässeet luennossa vielä juurikan alkua pidemmälle. Lounaan jälkeen jouduin osallistumaan yhteen työpalaveriin. Harmitti!

Seminaaripäivän päätteeksi suuntasin toimistolla päivän toiseen palaveriin.Olin jättänyt 30 min varan siirtymiseen, joka olisi riittänyt, mutta ei ruuhkassa :(. Päivän toinen myöhästyminen. Olin vielä itse kokoonkutsuja. Palaveri meni päin...... mikään asia ei tuntunut tulevan suusta oikein eikä sanoja löytynyt sitten mistään. No saatiin se pidettyä, mutta kyllä hävetti!

Palaverista suoraan 1½ tunnin hierontaan, joka oli kaikkea muuta kuin rentouttava. Avattiin pohkeita ja penikoita, hiukan lonkankoukistajia. Ja sitten hieroja keksi vatsalihakset! Hengitystekniikka alkaa kohta olemaan kohdillaan, kun koetan hengityksen avulla rentouttaa itseäni. Lopuksi passiiviset venytykset pakaroilla ja reiden sivuosille. Hierojalla riittää työmaata lihaksien kanssa. Jos jossain olen onnistunut hyvin niin, se on saamaan lihakset lähes täydelliseen jumiin.



Huomenna uusi yritys olla seminaarissa ajoissa. Päivä alkaa 15 min aikaisemmin kuin tänään. Aina voi yrittää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki voivat lähettää kommentin, mutta ne näkyvät vasta minun tarkistuksen jälkeen.

Kommenttien valvonnan avulla näen kaikki tulleet kommentit eikä kommentti jää huomaamatta :)