3.3.2012

Talven "iloja"

Tällainen näkymä odotti mua aamulla, kun olin lähdössä tekniikkaharjoituksiin. Illalla lumiaura oli käynyt avaamassa tien ja samalla tukkinut pihatiemme. Yritin lapiolla saada tietä auki, mutta totesin sen turhaksi. Eilinen loska on jäätynyt eikä alumiinilapiolla saanut kuin raapaistua pintaan.

Peruuttaminen takaisin ja soitto V:lle. Liikkeen numeroon ei tietenkään kukaan järkevä ihminen vastaa lauantaiaamuna ennen klo 8, joten jätin tekstiviestin. Harmittaa niin vietävästi. Perjantai-illan uintitreenit jätin väliin, jotta aamulla jalat olisivat hyvin palautuneet torstain juoksutreenistä. Olin varautunut tiukkaan tekniikkaharjoitteluun niin henkisesti kuin fyysisestikin. Lisäksi V tulee vuokseni aikaisemmin liikkeeseen ja rakkaudesta pyöräilyyn käyttää omaa aikaansa opettaakseen mulle pyöräilyn saloja.

Reilun puolen tunnin työn jälkeen jäävalli on poissa. Ei siis ollut mun heikoista voimista kiinni, etten saanut järkäleitä edes liikahtamaan.

Eilen pihatie oli niin loskassa, että autolla oli hankaluuksia ajaa parkkipaikalla. Tänään pihalta ei pääse autolla pois. Mun puolesta talvi voisi olla tässä. 

Porukan siirryttyä omiin touhuisinsa, pääsin pyörän päälle hikoilemaan.



Näkymä trainerin päältä. Kyllä se sulaa......




Auringonsäteet antavat toivoa kevään saapumisesta:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki voivat lähettää kommentin, mutta ne näkyvät vasta minun tarkistuksen jälkeen.

Kommenttien valvonnan avulla näen kaikki tulleet kommentit eikä kommentti jää huomaamatta :)